085 - 002 02 02

Cursus social media

cursus social media

Wat levert de cursus social media op?

je kunt begrijpt de onderliggende dynamiek van social media en kunt deze zakelijk toepassen

je weet hoe je kunt samenwerken met anderen via het social web om kennis te vergaren

je kunt ‘lezen en schrijven’ met social media

Inhoud van de cursus social media

  • de onderliggende dynamiek van social media
  • de relatie van social media tot bijvoorbeeld websites van organisaties
  • doelstellingen, doelgroepen en gebruikers
  • de relatie tussen mensen, informatie, doelen, web 2.0 en web 3.0
  • buzz scannen en de inzet van nieuwsfeeds
  • externe sites en eigen doelstellingen
  • de eerste stap tot digital asset management
  • hoe snel te handelen met zo min mogelijk inspanning
  • social bookmarking en kennismanagement
  • groepen, discussies, fora
  • gebruikerstypen en leiderschap herkennen
  • de tweede stap tot digital asset management
  • microbloggingen social networking
  • publishing
  • slimmer werken, co-creatie, crowdsourcing
  • de derde stap tot digital asset management
Tussen de trainingsbijeenkomsten oefenen de deelnemers de vaardigheden in hun eigen werksituatie. Via een online leeromgeving worden ze ondersteund. Deze ondersteuning blijft tenminste 6 maanden na afronding van de training beschikbaar.

 

 

Zoek je een andere cursus online samenwerken?

Data en locatie cursus social media

Catharijnesingel 48, Utrecht (nabij Centraal Station)

• dag 1: woensdag 8 maart, dag 2: woensdag 5 april
• dag 1: woensdag 6 september, dag 2: woensdag 4 oktober

vanaf € 995,-

bij inschrijving en betaling tenminste 1 maand voor aanvang van de cursus (normaal € 1.425,-)

 

  • duur: 2 dagen
  • centraal bereikbare trainingslocaties in Utrecht en Antwerpen
  • kosten arrangement à € 120,- inbegrepen
  • studiematerialen à € 60,- inbegrepen
  • genoemde tarieven zijn exclusief BTW

vanaf € 280,-

per deelnemer op basis van max. groepsomvang van 20 deelnemers en 1 trainer

 

  • duur: 4 halve dagen
  • bij opdrachtgever op locatie
  • reis- en verblijfskosten van trainer inbegrepen
  • studiematerialen à € 60,- per deelnemer inbegrepen
  • genoemde tarieven zijn exclusief BTW

Cursus social media op maat

Verschillende typen interventies zijn mogelijk. Denk aan:

  • training + coaching in the job
  • training + floor walking
  • training + content voor Learning Management System
  • training + content voor Intranet
  • et cetera

Neem contact op om te informeren naar de mogelijkheden.

Wanneer je jouw gegevens hebt ingevuld nemen wij contact met je op. Pas na plaatsing en jouw schriftelijke bevestiging is de inschrijving definitief.

In de 2-daagse training (plus huiswerk!) krijg je inzicht in de strategie en tactiek om social media in te zetten en ga je er zelf mee aan de slag. Je ervaart de meerwaarde van de training al voor de eerste trainingsdag.

Luc Krekels

Communication Consultant, CTGB

Ik heb social media tot dusver als een tijdrovende activiteit ervaren. Maar sta er nu geheel anders in. Een interessante en veelzijdige training waar je ook als HR-professional je voordeel uit kunt halen en dus absoluut aan te bevelen!

Sylvia den Besten

HR Manager, Aweta G&P B.V.

cursus social media

Cursus social media

je kunt ‘lezen en schrijven’ met social media

je kunt begrijpt de onderliggende dynamiek van social media en kunt deze zakelijk toepassen

je weet hoe je social media kunt integreren in je bedrijfsvoering

Inhoud van de cursus social media

Dagdeel 1

  • de onderliggende dynamiek van social media
  • de relatie van social media tot bijvoorbeeld websites van organisaties
  • doelstellingen, doelgroepen en gebruikers
  • de relatie tussen mensen, informatie, doelen, web 2.0 en web 3.0

Dagdeel 2

  • buzz scannen en de inzet van nieuwsfeeds
  • externe sites en eigen doelstellingen
  • de eerste stap tot digital asset management
  • hoe snel te handelen met zo min mogelijk inspanning

Dagdeel 3

  • social bookmarking en kennismanagement
  • groepen, discussies, fora
  • gebruikerstypen en leiderschap herkennen
  • de tweede stap tot digital asset management
  • microbloggingen social networking

Dagdeel 4

  • publishing
  • slimmer werken, co-creatie, crowdsourcing
  • de derde stap tot digital asset management

Tussen de trainingsbijeenkomsten oefenen de deelnemers de vaardigheden in hun eigen werksituatie. Via een online leeromgeving worden ze ondersteund. Deze ondersteuning blijft tenminste 6 maanden na afronding van de training beschikbaar.

Investering

v.a. € 995,- open training per deelnemer

  • 2 dagen
  • goed bereikbare trainingslocaties
  • incl. arrangement à € 120,- (open training)
  • incl. studiematerialen à € 60,-
  • excl. BTW

v.a. € 280,– incompanytraining
per deelnemer op basis van max. groepsomvang van 20 deelnemers en 1 trainer

  • 4 dagdelen
  • bij opdrachtgever op locatie
  • incl. studiematerialen à € 60,-
  • excl. BTW

Data en locatie cursus social media

Catharijnesingel 48, Utrecht (nabij Centraal Station)

  • dag 1: woe 6 september, dag 2: woe 4 oktober

Gerelateerde cursussen

cursus social media

cursus social media

In de 2-daagse training (plus huiswerk!) krijg je inzicht in de strategie en tactiek om social media in te zetten en ga je er zelf mee aan de slag. Je ervaart de meerwaarde van de training al voor de eerste trainingsdag.

Luc Krekels

Communication Consultant, CTGB

Ik heb social media tot dusver als een tijdrovende activiteit ervaren. Maar sta er nu geheel anders in. Een interessante en veelzijdige training waar je ook als HR-professional je voordeel uit kunt halen en dus absoluut aan te bevelen!

Sylvia den Besten

HR Manager, Aweta G&P B.V.

Vul je gegevens in om onze opleidingsgids te downloaden

catalogus met cursus timemanagement cursus snellezen cursus mindmappen cursus online samenwerken cursus timemanagement met microsoft outlook cursus timemanagement met G Suite cursus timemanagement met IBM Notes cursus social intranet cursus social business cursus social collaboration cursus persoonlijk kennismanagement incompanycursus incompanytraining